מרבית חברות הטכנולוגיה הגדולות ייעצו לאנשים לעבוד מהבית. לדוגמה, גוגל המליצה לכל עובדיה בצפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון לעבוד מרחוק.

עבודה מרחוק מאפשרת גמישות, ובמקרים מסוימים, יעילות רבה יותר. עם זאת, בידוד יכול לגרום לאובדן היצירתיות והפתרון טמון בשיתוף פעולה אישי וקבוצתי. עבור סוגים מסוימים של אתגרים, אין תחליף לפגישות פנים אל פנים.

ביטולי הכנסים, התערוכות והועידות משבש את תהליך השיווק והמכירות וגורם למחסור בלידים ובלי לידים אין מכירות ובלי מכירות אין זכות קיום לחברה.

כתוצאה מכך משווקים ואנשי מכירות פונים מעבירים את הכנסים שלהם אל הדיגיטל ומקיימים כנסים וירטואליים כתחליף לכנס או תערוכה פיזיים.

אנשי השיווק מעולם לא ראו את הכנסים הוירטואליים כתחליף לתערוכות וכנסים פיזיים מאלף ואחת סיבות, אך הדבר עשוי להשתנות בעקבות נגיף הקורונה.

אני רק יכול לשער שאחרי שיעבור המשבר, חלק מהמשווקים יבינו כי ניתן לעשות אירועים וירטואלים, ליצור באמצעותם לידים איכותיים בקלות ובמהירות וכל זה בדיגיטל.

מה זה כנס וירטואלי?

כנס וירטואלי הוא אירוע, ועידה, הרצאה, כנס, סדנא הנערכת כולה באינטרנט. המרצה או המרצים יושבים היכן שנוח להם, פותחים מיקרופון, פותחים מצלמת מחשב ומשתפים את המצגת שלהם. המשתתפים יושבים כל אחד במקום הנוח לו עם המכשיר הנוח לו המחובר לאינטרנט, צופים, מקשיבים ושואלים שאלות וכל זאת בנוחות של כל הצדדים.

מהו כנס היברידי?

כנס היברדי הוא אירוע, ועידה, הרצאה, כנס, סדנא שחלקו נערך באופן פיזי באולם והוא משודר בשידור חי באינטרנט. באופן זה אפשר להגדיל את מספר המשתתפים בכנס ולייצר עוד הכנסות מהכנס. לא כל קהל היעד שלך יכול להגיע לכנס ואתה תוכל להציע מיגוון גדול של כרטיסים בעלויות שונות בהתאם לתכנים שאליהם יחשפו.

מהן הפלטפורמות להקמה ותפעול של כנס וירטואלי או אירוע היברידי?

יש הרבה פלטפורמות עבור כנס וירטואלי. פלטפורמות וובינר webinar מאפשרות רמת מעורבות נמוכה בה המשתתפים מקלידים שאלות לצוות. פלטפורמות של שיחות וידאו (כמו זום, לדוגמה) יכולות להתאים עם רמת מעורבות גבוהה של פתיחת מיקרופון ומצלמה על ידי המשתתפים.

כמה זמן לוקח להקים כנס וירטואלי?

הרבה הרבה פחות מאשר כנס פיזי – אפשרי גם פחות משבוע ימים! הזמן הארוך ביותר שנדרש תלוי בכמה זמן נדרש לשיווק להביא משתתפים ולרשום אותם לכנס.

כנס וירטואלי בחינם או בתשלום?

זו החלטה עיסקית ולכן גם התשובה עליה היא עיסקית. יש חברות וארגונים שבוחרים לתת גישה חינם לכנס הוירטואלי ובכך להגדיל באופן משמעותי את החשיפה לתכנים של החברה, ויש שבוחרים בתשלום כדי לשפר את ההחזר על ההשקעה. לבחירתך.